Zaposlitev



Zaposlimo sodelavca - sodelavko



za delo v marketinškem kotu pisarne (07.04.2017).

Naše poslovanje je že pred časom krenilo v nekoliko drugačno smer, kot smo je bili vajeni v preteklih letih.
Kar samo po sebi ni slabo, saj je potrebno za preživetje in napredek včasih tudi kaj spremeniti.

Slabše je to, da nam je pričelo zmanjkovati časa za pomembnejše stvari - hobije, družino, kavo.

In ker nismo tipi, ki bi se vsemu temu kar tako odpovedali, smo se odločili, da je čas za razširitev teama.

Zato iščemo sodelavca ali sodelavko, ki bi nam pri tem pomagal.

Opis del in zadolžitev je dolg, ampak na kratko ga lahko povzamemo takole:
  • Skrb za profile podjetja na socialnih omrežjih,
  • Skrb za razvoj in vzdrževanje naše spletne trgovine,
  • Razvoj marketinških strategij,
  • Pomoč pri razvoju novih produktov podjetja (IM),
  • Pomoč pri oblikovanju in nastajanju novih spletnih strani (saj vidite to stran, a ne?),
  • Tudi nekaj običajnega pisarniškega dela (prekladanja papirja).
Seznam s tem ni končan, saj se v našem vsakdanjiku najde cel kup izjem, ki jih je težko vse zapisati. Predvsem potem ne bi bile več izjeme, kar zna privesti do krožnih referenc in nekaj zmede v izrazoslovju, zato podrobnosti običajno določamo sproti.

Tako je potrebno včasih tudi znanje pakiranja, prevoza na pošto ali neposredno do stranke, sestankovanje in obisk sejma ali razstave in podobno. Dolgčas nam navadno ni.

Kaj iščemo oziroma zahtevamo?
  • Komunikativnost in predanost.
  • Odprtost za izjeme v delovnem urniku.
  • Pripravljenost za sodelovanje, podajanje in sprejemanje kritik in navodil.
  • Solidno izobrazbo in nekaj izkušenj tako na področju marketinga kot dela z računalnikom.
  • Aktivno znanje angleščine, do stopnje, ko tudi napisati kratek priročnik ni problem.
Kaj pa nudimo?
  • Nekaj uvajalnega obdobja, v katerem pričakujemo aktivno spoznavanje naših procesov, virov in tehnologij.
  • Stimulativno plačo, s skromnim začetkom in možnostjo rasti, predvsem na osnovi merljivih učinkov.
  • Bolj ali manj reden urnik, glede na potrebe in procese.
  • Možnost dela od doma, saj za precejšen del zadolžitev zadostuje računalnik + internetna povezava.
  • Veliko smeha in dobre volje, vsaj v primeru, če se dobro ujamemo.
  • Zaposlitev za nedoločen čas.
Poizkusno obdobje, v katerem se bomo spoznavali in učili, bo trajalo tri mesece. V tem času resnično želimo ugotoviti, če smo združljivi in primerni za dolgoročno sodelovanje, zato računajte na nekaj več sitnarjenja.

Vloge z ustrezno dokumentacijo nam pošljite na naš e-mail naslov do vključno 12.04.2017, da bomo lahko po možnosti še pred prazničnim vikendom organizirali kratko srečanje in razgovor. Hvala!

NOVICE

» Konec podpore P5000
Printronix je najavil konec podpore za serijo vrstičnih tiskalnikov P5000.
30.8.2013

» Novi firmware za 26xx
Dascom je objavil nov firmware za matrično serijo 26xx
10.8.2013

» Najzmogljivejši v razredu
Dascom z modeloma 2600/2610 na vrhu zmogljivosti matričnih tiskalnikov poslovnega razreda
10.6.2013

» Novi vrstični tiskalniki
Printronix je predstavil novi družini vrstičnih tiskalnikov, P8000 ter TG6800
21.2.2013

» Razprodaja
Na voljo določeno število profesionalnih termičnih tiskalnikov 7008-TT2
18.6.2012

» Leasing
Ugoden poslovni najem opreme od vrednosti 500 EUR
20.3.2012

» Ponudba rabljene opreme
Zdaj na voljo tudi rabljena oprema, obnovljena / preverjena
16.5.2011